Forum APRS Polska

APRS => Sprzęt APRS => Wątek zaczęty przez: SP6VGX w Listopad 01, 2017, 18:22:02 LOC

Tytuł: Moduły rdiowe SR_FRS_1WV VHF
Wiadomość wysłana przez: SP6VGX w Listopad 01, 2017, 18:22:02 LOC
Moze nie do konca sprzet APRS - ale moze ktos ma jakies sprawdzone zrodlo zakupu  modulow SR_FRS_1WV VHF - lub ma do odsprzedania (nawet jedna sztuke) ?

Niestety chinczyk u ktorego zamowilem satisfyelectronics Store (https://www.aliexpress.com/store/2949090 - tak ku przestrodze) zrobil mnie krotko mowiac w ch...
...paczka przyszla ale modulow w niej nie bylo - nic jak nie uda sie wygrac sporu to 40$ w plecy (za 5szt.) :(

Zreszta jak nawet wygram to i tak bedzie jazda z odzyskaniem kasy (ale to moja wina zamiast zrobic przelew zaplacilem przez Przelewy24 placac na poczcie w okienku). Wiec wroci na konto poczty - nawet skladajac reklamacje na nadplate bedzie trudo to odzyskac)... Tak ze tez ostrzegam jak ktos wpadnie na taki glupi pomysl platnosci - ot tak zaplacilem bo akurat mialem 0 na koncie prywatnym, a gotowka byla w portfelu ;)
 

Sa niby jeszcze u sprzedawcy survy 2014 Store - ale patrzac na komentarze https://www.aliexpress.com/item/1PCS-SR-FRS-1WV-VHF-136-174MHz-Wireless-Voice-Intercom-Transceiver-Module/32760115060.html - to tak samo robienie ludzi w bambuko wysylajac inny towar...

To samo z modulami DRA818 (choc gdzies czytalem ze sie niezbyt sprawdzaja - dlugo sie stabilizuja po odpaleniu PTT) - sa wersje tylko UHF u tych samych sprzedawcow - wiec mowie dziekuje ;)

Ewentualnie moze ktos zna jakis inny typ ktory jest dostepny i nadaje sie do zastosowania w trackerku APRS...

Tytuł: Odp: Moduły rdiowe SR_FRS_1WV VHF
Wiadomość wysłana przez: sq3gok w Listopad 04, 2017, 18:06:35 LOC
Wrzuć adres na pw to Ci wyśle 1 szt. DRA818V

/GOK