Forum APRS Polska

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: APRSdroid i Kenwood TH-F7E  (Przeczytany 169 razy)

SQ2ODE

• *
APRSdroid i Kenwood TH-F7E
« dnia: Listopad 17, 2018, 18:54:43 LOC »

Witam szanownych Kolegów
Zastanawiałem się czy zakładać nowy wątek bo informacji na forum jest dużo ale trzeba troszkę kopać a drugie to jestem w tym temacie nowicjusz. A o co mi chodzi - otóż posiadam ręczniaka Kenwood TH-F7E i smartfon P10 lite. Chciałbym to połączyć bez przewodów używając na smartfonie aplikacji APRSdroid by móc odbierać i nadawać ramki. Z tego co już tu znalazłem to poprzez bluetooth można to uczynić i przy radiu wpięte urządzenie. A że nie znam się za bardzo proszę o konkretne rozwiązania. Posiadam także Raspberry Pi 3 może to można wykorzystać w jakiś sposób. Odbiór poprzez SDRa robiłem. Ale to tylko odbiór ramek i ew. wysłanie do neta (direwolf) Z góry dziękuję za pomoc
Mariusz SQ2ODE

SP3WBX

• *
Odp: APRSdroid i Kenwood TH-F7E
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 29, 2018, 09:42:22 LOC »