Forum APRS Polska

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Autor Wątek: Profil  (Przeczytany 13766 razy)

SQ9IWE

  • PG APRS
  • *
  • Online Online
  • Wiadomości: 1437
Profil
« dnia: Lipiec 09, 2007, 22:21:59 LOC »

Witam.
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale jak patrze na profile i wpisane nr gg to zamiast sloneczka sa nr gg razy dwa , glownie chyba przy osobach ktore sa dostepne na gg , jesli ktos jest niewidoczny to sloneczko widac,ale czasem jest oki a czasem widac dwa nr.

Pozdrawiam

SQ5DCP

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 284
    • www.aprs.radom.pl
Odp: Profil
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2007, 09:03:25 LOC »

Nie wiem czy tylko ja tak mam ale jak patrze na profile i wpisane nr gg to zamiast sloneczka sa nr gg razy dwa , glownie chyba przy osobach ktore sa dostepne na gg , jesli ktos jest niewidoczny to sloneczko widac,ale czasem jest oki a czasem widac dwa nr.

U mnie jest wszystko OK, sloneczka swieca jak nalezy.
Podejrzewam, ze dwa numery GG pojawiaja Ci sie wtedy, gdy z jakis powodow nie zaladuje Ci sie obrazek przedstawiajacy status uzytkownika. Wtedy zamiast niego wyswietla sie u Ciebie tekst alternatywny takiego obrazka, czyli numer GG.
Obrazki te znajduja sie na serwerze GG, wiec to raczej jakis zewnetrzny problem.

73! Tomek


Zapisane

SQ9IWE

  • PG APRS
  • *
  • Online Online
  • Wiadomości: 1437
Odp: Profil
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2007, 11:36:52 LOC »

No to moze cos u mnie jest nie tak z internetem chyba , bo raz widac nr a raz sloneczka  ;D

sp4cmw

  • PG APRS
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 461
Czas lokalny na stronie FORUM
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 12, 2008, 20:17:09 LOC »

Witam w piękny majowy wieczór,

Z niewiadomych mi powodów przestawiony mam zegarek na naszej stronie APRS-owej.
Mam tak: "Maj 12, 2008, 19:12:59 LOC"
A już dawno minęła godzina dwudziesta...

Jak mogę uregulować sobie ten zegarek żeby LOC był LOCALNY?

:-)

Zapisane
Nowy znak: HF4C

SQ9IWE

  • PG APRS
  • *
  • Online Online
  • Wiadomości: 1437
Odp: Czas lokalny na stronie FORUM
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 12, 2008, 22:32:30 LOC »

A gdzie pisze ze to czas lokalny ??
Ja tam mam godzine do tylu czas na zegarku forumowym  ;D


A juz mam co zrobic,wystarczy wejsc w edycje profilu i zmienic wysietlacznie godziny z 0 na 1
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2008, 22:35:11 LOC wysłana przez SQ9IWE »
Zapisane

SQ5DCP

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 284
    • www.aprs.radom.pl
Odp: Czas lokalny na stronie FORUM
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 12, 2008, 22:34:43 LOC »

Witam w piękny majowy wieczór,

Z niewiadomych mi powodów przestawiony mam zegarek na naszej stronie APRS-owej.
Mam tak: "Maj 12, 2008, 19:12:59 LOC"
A już dawno minęła godzina dwudziesta...

Jak mogę uregulować sobie ten zegarek żeby LOC był LOCALNY?

:-)


Henryk, zbadaj jak teraz wygląda sytuacja.
Włączyłem znów na serwerze automatyczne ustawianie czasu.
Bylo to juz wczesniej zrobione, ale z niewiadomych przyczyn po przestawieniu czasu następowało wywalenie sie serwera javAPRSSrvr.
Teraz jest sporo nowsza wersja w/w oprogramowania więc spróbujemy jak to będzie działać..
A gdyby coś się popsuło, któregoś dnia, między godz. 9, a 10 czasu lokalnego, to zwalimy na Ciebie :) :)

73! Tomek
Zapisane

SQ9IWE

  • PG APRS
  • *
  • Online Online
  • Wiadomości: 1437
Odp: Czas lokalny na stronie FORUM
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 12, 2008, 22:44:01 LOC »

No to ja mam teraz zas godzine do przodu czas  :P :P :P :P

SQ5DCP

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 284
    • www.aprs.radom.pl
Odp: Czas lokalny na stronie FORUM
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 12, 2008, 22:46:20 LOC »

No to ja mam teraz zas godzine do przodu czas  :P :P :P :P

A w "Profilu->Opcje wygladu Forum->Przesuniecie czasu" co masz wpisane?
Przypadkiem nie 1?

73! Tomek
Zapisane

sp4cmw

  • PG APRS
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 461
Odp: Profil
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 12, 2008, 23:00:05 LOC »

Teraz zrobiło mi się dobrze...
- dziękuję!
Zapisane
Nowy znak: HF4C

SQ9IWE

  • PG APRS
  • *
  • Online Online
  • Wiadomości: 1437
Odp: Czas lokalny na stronie FORUM
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 13, 2008, 00:01:31 LOC »

No to ja mam teraz zas godzine do przodu czas  :P :P :P :P

A w "Profilu->Opcje wygladu Forum->Przesuniecie czasu" co masz wpisane?
Przypadkiem nie 1?

73! Tomek

Bylo 0 ale zmienilem na 1 i pokazywalo dobrze czas ale po Twoim zabiegu musialem zmnienc znow na 0  ;D

M0GHC

  • Gość
Odp: Profil
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 13, 2008, 09:22:56 LOC »

Witam.
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale jak patrze na profile i wpisane nr gg to zamiast sloneczka sa nr gg razy dwa , glownie chyba przy osobach ktore sa dostepne na gg , jesli ktos jest niewidoczny to sloneczko widac,ale czasem jest oki a czasem widac dwa nr.

Pozdrawiam

Jest to chyba blad SMF - pracuje na kilku forach opartych o ten sam silnik i jest tak samo...
Zapisane